Har I brug for Kassererhjælp?

28. oktober 2024

Kassererhjælp er et nyt tilbud, hvor Idrætssamvirket hjælper med foreningens bogføring og aflaster kassereren i foreningen. 

Idrætssamvirkets nyeste tilbud til vores medlemsforeninger er landet – Kassererhjælp.

Opgaven som frivillig kasserer eller økonomisansvarlig i en forening er en post, der kan være svær at besætte og udføre, da den ofte er forbundet med mange frivillige timer og et stort ansvar.

Derfor tilbyder Idrætssamvirket Kassererhjælp. Et tilbud til vores medlemsforeninger, hvor vi hjælper med det praktiske og manuelle arbejde omkring kassererfunktionen.

Få et gratis økonomitjek

Kassererhjælp er en betalt service, som vi tilpasser foreningens behov og virkelighed. Formålet er, at mindske arbejdsopgaver og skabe tryghed for både kasserer og forening.

Læs mere på vores hjemmeside, hvor vi også har lavet en "ofte stillede spørgsmål", der måske kan give jer svar på, om I har brug for Kassererhjælp.

Er I fortsat i tvivl eller ønsker bare at høre mere så tag kontakt til os. Det er helt uforpligtende.

Læs mere om Kassererhjælp

Hvilke opgaver kan Kassererhjælp løse for os? 

Vi kan helt eller delvist hjælpe jer med alle opgaver, der typisk påhviler kasseren. Det kan eksempelvis være:

- Indtastning og registrering af transaktioner med tilhørende bilag

- Afstemning af konti (bankafstemning)

- Kommunikation med foreningens kontaktperson (ofte kassereren)

- Løbende prognoser og rapportering

- Assistance til årsregnskab og skift mellem regnskabsår

- Fakturering og opkrævning

- Medlemsstyring

- Moms og skattemæssige forberedelser

- Behandling af lønninger og godtgørelse

- Udbetaling og betaling af regninger

- Arkivering og dokumentation

- Forberedelse til regnskabsfremlæggelse og budgetlægning

- Rådgivning og support til bogholderi og regnskab

I vælger, det I har brug for hjælp til.

Del
Læs også

NYT FRA OS

Websitet er bygget i Ajour CMS fra ITIDE