Ny bylivspulje er åbnet

8. maj 2026

Bylivspuljen støtter bl.a. aktiviteter og events, og der er afsat 10 millioner kroner frem mod 2029

Foreninger og andre lokale fællesskaber kan nu søge støtte fra den nye Bylivspulje 2026, der skal være med til at skabe flere aktiviteter og oplevelser i Aarhus.

Puljen er etableret af Erhverv Aarhus og Aarhus Kommune som en del af indsatsen “Den levende by”, og der er afsat 10 millioner kroner frem mod 2029 til projekter, der kan styrke fællesskaber og gøre byen mere levende året rundt.

Der kan blandt andet søges støtte til events, aktiviteter og samarbejder på tværs af foreninger, kultur og erhverv.

Første ansøgningsrunde løber fra 1. maj til 1. august 2026. Læs mere om puljen og ansøgningskriterierne hos Erhverv Aarhus.

Del

NYHEDER

Websitet er bygget i Ajour CMS fra ITIDE